Aldaia treballa per millorar i facilitar l'accés a les tramitacions i informació de la manera més segura. En eixa línia, s'ha instal·lat un punt d'accés molt visual en l'exterior de l'Oficina d'Informació (OIA) que inclou dos codis QR, un per a accedir de manera ràpida i directa al nou panell de Cita Prèvia de la web municipal, i un altre per a accedir al llistat de Telèfons i enllaços d'interés. Un format interactiu que amb només un clic permet buscar, cridar, enviar un mail o accedir a qualsevol àrea i servei de l'Ajuntament de manera intuïtiva i senzilla.
A través del nou panell interactiu, també s'accedix a la informació necessària per a donar-se d'alta en el servei que whatsapp municipal, un mitjà d'informació ràpid amb el qual compten cada vegada més veïns i veïnes del municipi.
La regidora d'Atenció a ciutadania i Comunicació, Laura Delgado assenyala que “amb este punt d'accés en línia la nostra intenció és aportar alternatives d'informació àgils i efectives i promoure les eines en línia que tan necessàries s'han fet en estos temps”.
La idea és traslladar estos punts d'accés interactius a altres centres municipals del municipi i acostar la informació en línia a tota la població de manera progressiva.

