Formulari de cerca

Accés a la informació

4 de Abril de 2022
Èxit de participació en la primera Carrera de les Dones Aldaia-Alaquàs
La prova, organitzada de manera conjunta pels Ajuntaments veïns, estava dins de la programació organitzada amb motiu del 8 de Març i va reunir més de 400 participants

Més de 400 dones, de totes les edats, es van donar cita el divendres 1 d’abril per a participar en la primera edició de la Carrera de les Dones Alaquàs-Aldaia organitzada pels Ajuntaments d’ambdós municipis. L’Alcalde d’Alaquàs, Toni Saura, l’Alcalde d’Aldaia, Guillermo Luján, el Regidor d’Esports d’Alaquàs, Fran Evangelista i el Regidor d’Esports d’Aldaia, José Francisco Martínez Luna i la Regidora d’Instal•lacions Esportives Municipals d’Aldaia, Marta Romeu, van ser els encarregats de lliurar els trofeus.

Es tracta d’una iniciativa que naix per a reinvindicar la igualtat i la pràctica esportiva nocturna, i que respon a la unitat entre dos pobles que comparteixen cultura, carreres, problemàtiques i dificultats, i que ara sumen i col•laboren una vegada més. L’objectiu és continuar treballant en esta línia i traçar un itinerari de rutes per a fer esport segures.

La carrera va comptar amb una gran participació i diferents categories: mare i filla que entren juntes a meta, junior fins als 17 anys, sénior de 18 a 40 anys, veterana A de 40 a 50 anys, veterana B per a majors de 50 anys i especial per a persones amb diversitat funcional. Les classificacions es poden consultar en el següent enllaç:

https://www.cronorunner.com/resultados.php?ref=612-1601-2013.

La carrera va realitzar un recorregut urbà colindant entre Aldaia i Alaquàs de 5 quilòmetres sobre superficie d’asfalt. L’eixida i meta van estar ubicades a les portes del poliesportiu Jaume Ortí d’Aldaia, al carrer Ricardo Fuster Fuster. Va comptar amb assistència sanitària de dues ambulàncies, un metge i dues ATS en dos punts diferents del recorregut. Per descomptat, van estar també presents els cossos de Policia Local coordinats d’Aldaia i Alaquàs per tal de garantir la seguretat de les persones que participen i el control del trànsit.