TERMINI OBERT DEL 2 AL 22 DE NOVEMBRE.
- INSTÀNCIES:
1. Al departament d’educació Vicent Andres Estelles (Avda. Miguel Hernandez, 40) de dilluns a divendres de 09.00 a 14.00 hores.
2. Descarregant-la en aquesta mateixa pàgina (vore annex I)
- EMPLENAR LA INSTÀNCIA TELEMÀTICAMENT:
1. Descàrrega l'Annex I. Sol·licitud / Declaració Responsable i guarda-la en el teu ordinador.
2. Obri-la des del teu ordinador, farcida totes les dades i guarda-la.
3. Obri-la de nou i comprova que s'han guardat les dades correctament.
- Per telèfon al departament d’educació 96 198 88 12
-
Telemàticament a www.aldaia.es/citaprevia
-
A través de l’aplicació https://play.google.com/store/apps/details?id=es.digitalvalue.aldaia
Podran sol·licitar l'ajuda el pare, mare o representant legal de l'alumne/a en cas de ser menor d'edat, o el mateix alumne/a en cas de ser major d'edat.
FINS QUAN PUC PRESENTAR LA SOL·LICITUD?
El termini de presentació de sol·licituds serà del 2 al 22 de novembre tots dos inclusivament. Tota sol·licitud presentada fora de termini serà desestimada.
SI TENS DIFICULTATS TECNOLÒGIQUES, ESCRIU UN CORREU A educacio@ajuntamentaldaia.org amb les teues dades i telèfon i ens posarem en contacte amb tu.
- REQUISITS
Estar cursant estudis reglats universitaris, Masters habilitants, de Batxiller, de Cicles Formatius de Grau mitjà i superior, de Formació Professional Bàsica, de Programes Formatius de Qualificació Bàsica - PFCB, cicles de Formació Musical impartits en Conservatoris per al curs 2021-2022, durant el curs acadèmic 2021/2022 anara de la població d'Aldaia.
Estar empadronat/a a Aldaia en el moment de la publicació de l'extracte de les presents bases i convocatòria en el de BOP.
No estar incursa en cap dels supòsits recollits en l'article 13 i 14 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i no tindre pendent de justificar subvencions anteriors concedides per l'Ajuntament d'Aldaia.
NO PODRAN BENEFICIAR-SE D'AQUESTA AJUDA:
- Si cursen en acadèmies o centres privats estudis no reglats o no homologats, inclosos els màsters no habilitants.
- Si realitzen estudis corresponents al tercer cicle o doctorat, estudis de postgrau i altres cursos no inclosos en el currículum obligatori.
- Si estan en possessió o reuneixen els requisits legals per a l'expedició d'un títol de grau, llicenciatura, enginyeria, arquitectura i/o diplomatura.
- DOCUMENTACIÓ REQUERIDA:
En tots els casos
Annex I - sol·licitud/declaració responsable
Certificat o justificant de matrícula per al curs 2021/2022
Si escau:
1. Títol Oficial en vigor de família nombrosa o monoparental.
2. Certificat en vigor de la qualificació oficial de discapacitat expedida per la Conselleria de Benestar Social, en cas que l'alumne tinga discapacitat igual o superior al 65% (en vigor)
3. Acreditació del número de compte indicat en la sol·licitud mitjançant qualsevol dels següents mitjans:
- Presentació de certificat de titularitat bancari que acredite la titularitat i el número de compte en el qual realitzar l'ingrés.
- Presentació de l'annex II (Fitxa de manteniment de tercers) signada i segellada pel banc que podrà descarregar-se des de la seu electrònica.
- Indicació que ja obra en poder de l'administració per haver sigut presentat amb anterioritat.
La signatura de la sol·licitud a través del registre telemàtic, suposa l'acceptació de les bases i la declaració responsable de complir els requisits.
- QUANTIA DE LA BECA:
L'import serà d'un màxim de 125 € per sol·licitant / alumne/a.
Quan es tracte de sol·licituds amb la condició de família nombrosa o de discapacitat igual o superior al 65%, s'incrementarà l'import resultant de l'ajuda en un 25%, aplicant-se una única circumstància en cas que concórreguen ambdues.
L'ingrés es farà efectiu a través de transferència bancària
- RESOLUCIÓ APROVADA I TERMINI DE SUBSANACIÓ:
S'informa que ja s'han aprovat les llistes definitives i provisionals per a la conseció de l'ajuda de beca de transport.
El plaç d'esmena de les persones sol·licitants que tenen que subsanar es de deu dies hàbils a partir del 25 de gener de 2022 fins al 7 de febrer de 2022 ambdós inclosos. Tota sol·licitud presentada fora de termini serà desestimada. Ha de presentar un instància genèrica o Anex I amb els documents a subsanar per registre d'entrada tant telemàtica com presencialment (cita previa). Als documents adjunts pot consultar els motius d'esmena.
Qualsevoal dubte s'ha de dirigir al departament d'educació mitjançant el telèfon 961988812 o en el correu educacio@ajuntamentaldaia.org amb les seues dades i telefòn i ens posarem en contacte amb vosté.
RESOLUCIÓ DE LES LLISTES DEFINITIVES D'APROVATS I DESESTIMATS EN LA FASE DE SUBSANACIÓ.
S'informa que ja s'han aprovat les llistes definitives i concessió d'ajudes en la fase d'esmena de la beca de transport.
Qualsevoal dubte s'ha de dirigir al departament d'educació mitjançant el telèfon 961988812 o en el correu educacio@ajuntamentaldaia.org amb les seues dades i telefòn i ens posarem en contacte amb vosté.
RESOLUCIÓ FASE DE RECTIFICACIÓ .
S'informa que ja s'han aprovat les llistes definitives i concessió d'ajudes en la fase de rectificació d'errors.
Qualsevoal dubte s'ha de dirigir al departament d'educació mitjançant el telèfon 961988812 o en el correu educacio@ajuntamentaldaia.org amb les seues dades i telefòn i ens posarem en contacte amb vosté.

