Formulari de cerca

Accés a la informació

25 de Març de 2020
Autorització per a demanar el certificat d'empadronament en Aldaia per a moratòria d'hipoteques
L'AJUNTAMENT I LES OFICINES BANCÀRIES D'ALDAIA ARTICULEN UN MECANISME PER A DEMANAR EL CERTIFICAT D'EMPADRONAMENT DES DE LES PRÒPIES SUCURSALS DEL MUNICIPI PER A LA PETICIÓ DE MORATÒRIES EN EL PAGAMENT D'HIPOTEQUES

L'Ajuntament d'Aldaia, conjuntament a les entitats bancàries del municipi, ha posat en marxa un mecanisme per a sol·licitar el certificat d'empadronament dels clients que sol·liciten la moratòria del pagament de la hipoteca en les pròpies oficines bancàries d'Aldaia.

 

Així doncs, l'Ajuntament ha volgut facilitar aquest tràmit i ha habilitat una autorització a través de la qual els propis bancs poden demanar al consistori aquest document, i evitar així que el ciutadà haja de desplaçar-se a les dependències municipals per a obtindre'l.

Les entitats bancàries de la localitat ja posseeixen aquesta autorització, encara que també pot descarregar-se en la web www.aldaia.es

 

Les oficines bancàries d'Aldaia que s'han adherit a aquesta iniciativa són Bankia, Banc Sabadell, Caixa Popular, BBVA, Banc Santander, Caixa Rural Torrent i Liberbank.

D'altra banda, aquelles persones que necessiten obtindre el certificat d'empadronament per qualsevol altre motiu, han de trucar al telèfon de l'Oficina d'Informació de l'Ajuntament i sol·licitar cita prèvia per a realitzar el tràmit.