Recursos Humans
El Departament d'Organització i Recursos Humans té com a funcions les següents:
- Tramitació i seguiment dels expedients del personal de l'Ajuntament tant funcionari com laboral.
- Assessorament jurídic a la Corporació Municipal en matèria d'organització i recursos humans.
-
Tramitació dels expedients i gestió dels procediments següents:
- Confecció de la plantilla i catàleg de la relació de llocs de treball, Oferta d'Ocupació Pública.
- Selecció de personal: Confecció de bases reguladores de procediments selectius i borses de treball.
- Situacions del personal i sol·licituds de llicències i permisos.
- I.T., Invalidesa Permanent i Jubilacions.
- Afiliacions, altes i baixes a la Seguretat Social.
- Drets sindicals, negociació col·lectiva i eleccions sindicals.
- Formalització de contractes laborals, pròrrogues, denúncies, extinció i la seua tramitació.
- Expedició de certificats d'empresa, prestació de serveis, etc.
- Gestió en matèria d'assistència sanitària dels funcionaris, Mútua d'Accidents de Treball i malaltia professional.
- Seguiment i coordinació de la política de prevenció de riscos laborals i vigilància de la salut.
- Control de l'horari de treball i confecció del calendari laboral i del pla de vacances.
- Gestió de nòmines de tot el personal de l'Ajuntament i assistències de sessions a òrgans col·legiats.
- Registre de personal; llibres d'empresa.

